sk hu

Podujatie


SmartTalk: Trendy v online marketingu

SmartTalk: Trendy v online marketingu

Buďte o krok, aj dva, dopredu a pripravte sa trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! To, čo nás čaká nebudeme veštiť z gule, ale necháme si poradiť a inšpirovať sa skúsenými hráčmi v slovenskej reklame. Vypočujte si podnetné prednášky a zapojte sa do diskusie s Visibility, Triad Advertising a PS:Digital.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: utorok, 19. marec 2019, 19:00

Buďte o krok, aj dva, dopredu a pripravte sa trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! To, čo nás čaká nebudeme veštiť z gule, ale necháme si poradiť a inšpirovať sa skúsenými hráčmi v slovenskej reklame. Vypočujte si podnetné prednášky a zapojte sa do diskusie s Visibility, Triad Advertising a PS:Digital.
 

Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.


Visibility

Agentúra, ktorá má slovenské korene a medzinárodné ambície. Začínali ako SEO agentúra, no postupne vzali útokom online marketing. Dnes pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikujú na sociálnych sieťach. Za tie roky sa toho veľa naučili, a preto sa rozhodli učiť aj iných – vzdelávanie sa pre nich stalo hlavným poslaním. Aj týmto spôsobom chcú okoliu povedať, ako dôležití sú pre nich ľudia. Zamestnanci, klienti aj fanúšikovia, všetkých ľúbia rovnako.


Triad Advertising

Pôsobivá prírodopisná reklama na tresku pre Ryba Žilina, spoločné počítanie fanúšikov O2, úderná kampaň denníka SME v hlavnej úlohe s otázkami novinárov alebo ateliér Becherovky, v ktorom sa fotky ľudí menili na umelecké diela. Táto nezávislá reklamná agentúra pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005. Veci robí tak, aby dávali zmysel, tešili ju aj klientov a aby za ňu hovorili výsledky. Za svoju prácu získali viaceré domáce aj zahraničné ocenenia ako Grand Prix na európskej súťaži Golden Drum v Portoroži, zlato na celoeurópskej súťaži Eurobest, zlato a 2x bronz na PIAF či prvý digitálny Grand Prix na Zlatom klinci.


PS:Digital

Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.

 

Po prednáškach nás čaká networking na bare :)

Podujatie na Facebooku

Upozornenie! Časový limit na nákup čoskoro vyprší!
odhadovaný zostávajúci čas:
00:00

položka/y v košíku

celkom:


Váš časový limit na nákup vypršal. Prosím, znova vložte vstupenky do košíka.